Milk & Cookie

A blog utat mutat a vajas kenyértől a narancsos kacsáig. Egy kezdő házitündér szemszögéből.

Szerzők

HTML

Tavalyi krumpli...

2015.04.15. 14:46 - Izabelle87

Címkék: krumpli előkészítés

Tegnap lecsíráztam, és megfőztem az összes maradék krumplimat, eddig tartott... 
Lett egy adag rakott krumpli és egy adag tócsni. Számomra még mindig nem sikerült kideríteni mi a különbség a tócsni és a dödölle között úgyhogy most ezért túrom a netet. Találtam egy tök jó videót is, amit ki fogok próbálni, íme, ha ez tényleg ilyen flottul működik akkor ha tegnap néztem volna meg spóroltam volna magamnak jó egy órát. 

Na majd.... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://milkandcookie.blog.hu/api/trackback/id/tr917370600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása